Strava při hubnutí – co jíst při hubnutí

Čas dovolených se nezadržitelně blíží a spousta žen se snaží zhubnout do plavek. Řekneme si jak by měla vypadat strava při hubnutí.

Zde je edukační článek o tom, co jíst při hubnutí, aby bylo hubnutí opravdu efektivní.

Rychlé hubnutí je špatné, musí se hubnout pomalu

Bylo by velkou chybou, aby jste se snažily zhubnout zbytečně rychle. Není to vůbec zdravé a pak hrozí jojo efekt. Snažte se o takové hubnutí, které bude opravdu trvalé a vy si tak udržíte trvale nízkou váhu.

Klidně stačí měsíčně shodit třeba jen 2 kila. Nemusíte přece shodit hned, ale můžete si vaše hubnutí rozložit do delšího časového období.

Úprava toho jak jíme

Pokud chceme shazovat přebytečné kilogramy na našem těle, tak je třeba upravit náš jídelníček. Zamyslet se nad tím co jsme dosud jedly a pak si sestavit seznam potravin, které budeme teď jíst. Vždy je nutné aby to byly nutričně kvalitní potraviny.

Uvnitř článku dieta jídelníček se můžete podívat jak můžete vypadat takový dietní jídelníček během jednohou ukázkového dne.

Omezujeme odpadovou stravu a polotovary

Takový jídelníček na hubnutí by se měl zaměřit také na to, aby jsme jedly kvalitní potraviny. Rozhodně bych vyřadil zcela různé nekvalitní potraviny (často se to označuje pojmem odpadová strava), podobně špatné jsou také polotovary.

Snažíme se také o to, aby jsme jedly co nejvíce čerstvé potraviny. Ideální je mít vlastní zahrádku, pak můžete mít čerstvou zeleninu, čerstvé ovoce, ale také čerstvé přírodní bylinky pro ochucení jednotlivých pokrmů. Bylinky zlepšují trávení požívaných jídel.

Držíme se zásad zdravé výživy

Jde říci, že při redukování přebytečných tuků se využívá úspěšně zdravá výživa. Naučte se tedy zásady zdravé výživy. Doporučuji se většinou 3 velká jídla denně (snídaně, oběd, večeře) a pak také dvě malé a lehké svačinky.

Pamatujte také na to, že by jste nikdy neměly jíst moc brzy před spaním. Je to kvůli trávení.