Pět tibeťanů – ideální ranní cvičební sestava

Ráno by jsme si měly vždy zacvičit, probudíme tak své tělo a budeme nabití energií do dalšího dne. Mezi dobré cvičení na ranní hodiny patří určitě známá cvičení sestava pět tibeťanů.

Cvičení po ránu

Měl by jsme ráno vstát, jít si vyčistit zuby a provést základní hygienu. Ještě před samotným vyčištěním zubů je dobré si dát skleničku čisté vody. Voda má čistící schopnosti na naše tělo. Pak by jsme si měly při otevřeném oknu zacvičit. Skvěle tak prokysličíme celé tělo a hlavně mozek. A tak nám to bude po celý den o hodně lépe myslet.

Cvičební sestava Pět tibeťanů

Mezi ranní cvičení, které určitě doporučuji je skvělá sestava Pět tibeťanů. Sestava obsahuje celkem pět cviků, nejsou zase tak těžké a každý se je naučí po čase provádět zcela technicky správně. Pokud se chcete podívat na videa, jak se mají provádět jednotliví tibeťane, tak navštivte článek pět tibeťanů cviky video, kde jsou umístěná moc povedená videa.

Nácvik jednotlivých cviků

Když už jste se podívaly na videa v článku pět tibeťanů cviky video, tak můžete začít s nácvikem cviků na vlastní kůži. Prostě musíme to zkoušet a postupně se to naučíme. Berte to prostě tak, jako když jsme se určily chodit. Chyby prostě patří do procesu učení. Bylo by tedy velkou chybou, se zbytečně bát chyb.

Jiné druhy cvičení po ránu

Existují také další formy cvičení doma. Můžete si zacvičt Pilates nebo oblíbenou kalanetikou. Možná může být také posilování s vlastní váhou nebo si projet na rotopedu. Na ranní cvičení naopak není vhodná Zumba nebo aerobik, jsou to příliš intenzitvní sporty. V poslední době je také oblíbené cvičení s balančními podložkami.